Böcker

Adlibris är min älskling. Dessa böcker kostade 126kr ❤

Bild

Än så länge har jag bara läst ”Våldtäkt och romantik”, och den tycker jag att alla borde läsa! Speciellt män som påstår att våldtäktskulturen inte finns.
Har bläddrat genom de andra böckerna, och tyvärr verkade ”Unga tjejers bok om sex och kärlek” vara väldigt heteronormativ. Det jag läste var liksom ”din pojkvän, hans kuk, din fitta etc.” Som om alla tjejer är hetero, liksom. Men ska läsa den mer snart och då märker jag om den är så heteronormativ som den verkar.  

 

Kommentera

