Harry Potter och Dödsrelikerna

Har äntligen läst ut alla Harry Potter-böckerna. Har läst alla på svenska, samt några på engelska. Just denna bok var seg emellanåt, men de sista tvåhundra sidorna gick väldigt fort. Jag gillar verkligen böckerna, bara att det är inga favoriter. Jag tror jag hade gillat dem mer om jag hade läst dem när de kom ut, och inte sett filmerna först. För nu när jag läste dem så visste jag tyyyp vad som hände, men inte helt. Tror trots allt att den sista boken var bäst. Ska se om filmerna nästa vecka, och störa mig på det som är med i böckerna men inte i filmerna, hähä.

Bild

4/5

Kommentera

