Syon

Jag var hos syon idag. Bestämde mig för att inte läsa om ekonomikurserna. Jag failade på Microeconomics, kommer most probably faila på Macroeconomics, och jag känner mest bara att kurserna inte tilltalar mig alls, är inte ens lite intresserad av dem. Så jag ska läsa statsvetenskap. Även om jag inte läser ekonomikurserna så kommer jag få ett fil.kand. i statsvetenskap. Så nu sitter jag och försöker hitta andra kurser som jag ska läsa medan de andra på IPPE läser ekonomikurser i höst. Är sugen på att fortsätta med franskan…

Kommentera

