Tisdag

Har skrivit en lååång lista på saker jag måste göra idag, myys. Bland annat tvätta, städa, skura, återvinna, lämna in böcker osv. Gick upp vid åtta för att handla, men det spöregnade då, så jag tänkte att det var bäst att vänta ett tag. Dock regnar det fortfarande, så får väl snart ta och bege mig ut. Buäääh. Med min vanliga tur så lär det väl sluta regna precis när jag har kommit tillbaka från affären… Woho. Kanske borde byta kläder innan jag går ut, sitter just nu i min rosa Hello Kitty-onesie.

Fick nya allergimediciner förra veckan (får nässelutslag efter jag duschat, så en kan säga att jag är allergisk mot att duscha, haha. (Har s.k köldurtikaria (får nässelutslag när jag blir för kall) samt får nässelutslag när jag blir för varm). Ja, jag är fett normal) och jag drömmer så jävla konstiga drömmar av medicinerna, haha. Men det är tydligen vanligt. Oh well.

 

Kommentera

