Kaosmåndag

Denna dag har än så länge varit rent kaos, haha. 
Vaknade kvart över sex, hade tänkt att simma på morgonen. Men neej, var hur trött som helst och valde att prioritera sömn istället. Somnade runt ett igår… Tänkte att jag skulle simma till kvällen istället. Sov vidare till åtta, då jag stressduschade och stressminkade mig. (det roliga var att jag hade god tid på mig, men stressade ändå) Lämnade lägenheten 20 över 9, skulle möta Ellinor på Ica innan skolan. Där köpte vi mat, (jag köpte kvarg, som jag åt som frukost vid 11). Begav oss till skolan, skulle ha föreläsning 10-12, och när jag kom till skolan hade jag världens skoskav på bägge fötterna. Bra där. Stressade (haltade) hem från skolan till tvättstugan, hade tvättid 12-17. Slängde in första tvätten och stack till lägenheten. Där var det 29,6 grader varmt. Så bestämde mig för att ta bussen ut till Överby och köpa en fläkt. Kom dit tio i ett, drog till Elgiganten och frågade efter bordsfläktar. Hen ba ”Vi har inte hemma det ännu, det kommer framemot våren”. MEN JAHAA, vad är det för årstid nu då? Vinter?? Fick i alla fall köpt en fläkt, på Clas Ohlson. Tänkte att jag kunde lika gärna handla på Ica Maxi när jag var där, så gick in där. Slutade med att jag missade bussen med typ en minut, och fick vänta en kvart på nästa. I-landsproblem deluxe… 

Så nu sitter jag här, men min nya fläkt, väntar på att tvätten ska bli klar och att jag ska orka laga mat. Yay. Får se hur det blir med simningen. Vill inte att mina skoskav ska bli infekterade, samt måste plugga D:

Bild

 

Kommentera

