Valborgsmässoafton

Simmade imorse, fett nice sätt att starta dagen på! Stack till Ica efteråt för att handla lite. Cyklade hem, hämtade posten och där hade jag fått ett brev att jag skulle hämta ut paket på Ica, haha. Drog upp till lägenheten, åt frukost och drog sedan till Ica igen. Det var mitt schampo och balsam från iHerb! Beställde det för lite drygt två veckor sedan och nu kom det!

Beställde två sorter (bägge från Desert Essence); Coconut – Nourishing for dry hair

Bild

samt Red Raspberry – Shine Enhancing

Bild

Bägge är veganvänliga (icke testade på djur) samt fria från parabener och massa annat 😀 Schampot och balsamet kostade 6 USD vardera, vilket är fett nice.

tumblr_lz3vt4tJWG1rn95k2o1_500

Köpte även nytt nagellack, Essie nr 25 – Funny Face.

IMG_5167 IMG_5169

Nu ska jag blanda tranbärsjuice (tror jag börjar få urinvägsinfektion igen, wiie. Not.) och sedan sätta mig och plugga. Woho. Love life.

 Har inga planer för ikväll, förutom att plugga och se på film. Och läsa böcker. Och äta middag. Och dricka nån öl till middagen. Orkar inte supa, hade tänkt det, fast pallar inte, haha.

Kommentera

