Current state of mind

dsfasf

Såhär känner jag mig just nu. Är nästan helt hundra på att jag registrerade mig till morgondagens tenta för ett par veckor sedan, men när jag skulle dubbelkolla nu var registreringen borta? Har tydligen varit problem med några andra i klassen också… Som om jag inte hade tillräckligt mycket ångest över tentan.

Får dra till Studentcentrum imorgon bitti och se om det går att lösa. De öppnar 8:00 och tentan börjar 8:30, spännande… Går det inte att lösa får jag helt enkelt göra tentan på omtentadagen, dock är det två dagar efter tentan i nästa kurs…

sadgasd

Hade tänkt laga fin och mysig middag idag, men neej, här får bli quornburgare igen. Hinner inte laga mat, måste plugga… 😦

Kommentera

