Tisdag

Idag kom mina kläder, woho! Och mitt röstkort till EU-valet, woho! Och min karta, woho! Dock måste jag hämta ut kartan på Ica… oh well, tror jag överlever det faktiskt.
Kursen jag läser ni verkar hur intressant som helst. Dock mindre kul att det är grupparbete i den… Fast min grupp verkar vara helt grym, så det ska nog bli bra ändå!
Plattade håret innan jag gick till skolan. Det var inte platt när jag kom dit, haha. Dumma regn…

20140506-111102.jpg

20140506-112530.jpg

Dagens nagellack!

Kommentera

