Fail

Min karta gick tydligen inte alls att hämta i ut igår, så får hämta ut den idag. dock så råkade jag beställa dubbelt. Beställde min karta hem till mig i Trollis, samt syrrans karta hem till henne. Meeeen smidig som jag var så råkade jag beställa en karta extra…. Så får skicka tillbaka den. Oh well. Sedan, så hade min kjol som jag beställt blivit restnoterad, så det var bara linnet som kom. Beställde linnet i XL för att jag ville ha det lite oversized, så satt det tight på mig. Syrran får få det… Och så har jag världens sushicraving 😦

Fast Luke är iallafall snygg, so at least I’ve got that going for me.

20140507-101612.jpg

Kommentera

