Mardröm

Jag har en återkommande mardröm. Den ser olik ut varje gång, men i grund och botten är det samma; att jag antingen råkar i mig kött eller blir tvingad att äta det, för att sedan kaskadspy. Häromdagen drömde jag att jag skulle äta vegetarisk korv, men sedan råkade jag äta köttkorv, och började spy. Inatt drömde jag att pappa sa att jag skulle sluta vara en mes och äta riktig mat, (något han visserligen skulle kunna säga) och att han sedan höll fast mig och tvingade i mig pizza med skinka på. (Något han aldrig skulle göra), och jag spydde ner honom. Eftersom jag inte ätit kött på såpass lång tid (enligt mig) så känns det bara konstigt att bara ens överväga att äta kött.

Kommentera

