Student

Idag är det ett år sedan jag tog studenten. Fyy vad fort tiden går. Känner mig så gammal…  Idag är det student för gymnasieskolor här i Trollis och i Uddevalla, så de på min f.d. skola tar studenten idag. Här i Trollis spöregnar det för tillfället, men det slutar nog snart. Fast jag förstår inte riktigt, har redan sett flera studentflak åka runt med skrikande studenter på? Vaknade av det halv åtta imorse… Jag hade bara förväntat mig att alla flak skulle åka runt tillsammans efter typ lunch nån gång, så som vi gjorde på min student, men aja. Det återstår att se.

Jag var så kluven till studenten. Jag var ledsen över att säga hejdå till mina klasskamrater, lärarna, tryggheten och stämningen på SPINT, men å andra sidan så var jag glad över att lämna SPINT. Det var liksom dags att avsluta det kapitlet i mitt liv och gå vidare till något nytt.

945697_4270386978300_1335842438_n

Denna låt hade vi på vårt flak. Kommer alltid tänka på studenten när jag hör denna låt ❤

We are the fire burning in the wild
We’re gonna light up the darkest nights
We are the kids with the hungry hearts
And they can never keep us apart

 

Kommentera

