Frukost

Idag stod jag upp tio i sex. Hade egentligen tänkt gå upp halv sju meeen vaknade tidigare så kunde lika gärna gå upp då. Så jag åt lite kvarg och vid sju begav jag mig bort till gymmet. 7:30-8:15 var det Indoor Walking! Det var sjukt nice, men imorgon lär jag ha träningsvärk. Med tanke på att jag var på yoga igår kväll också samt ska på Zumba ikväll. Har redan träningvärk, ehe.

DSC_0489

 

Surdegsknäcke med mjölkfritt smör och kokt äggvita, med vegansmoothie (lägger upp recept sen), apelsinjuice med cashewnötter och vindruvor!

Kommentera

