Lush

När jag köpte hennan köpte jag även lite andra grejer från Lush, nämligen schampo, balsam och en eh.. kräm, typ. DSC_0444

Schampot heter I Love Juice och är veganskt. Balsamet heter Veganese, och som ni kan gissa så är även det veganskt. Har använt detta två gånger nu och är redan helt frälst. Så jävla nice. Det som är bra med I Love Juice (en utav grejerna i alla fall) är att det löddrar. Många ”naturliga” schampon som jag prövat löddrar inte, vilket detta gör. Är helt kär. Veganese är också hur nice som helst, det ger mycket fukt åt mitt hår men det tynger inte ner håret. Håret blir lent och helt gudomligt. Ultrabalm är en allt-i-allo kräm, denna är också vegansk. En kan ha den till allt, typ. Jag hade den i pannan, på öronen och nacken när jag färgade håret, så att färgen inte fastade på min hud. Salvan är perfekt att ha runt nästan, nu när jag är förkyld, då jag alltid blir torr där. Har använt Bepanthen tidigare, men den är inte vegansk. Okej, nu är jag fortfarande inte hel-vegan, men försöker så gott det går.

Kommentera

