Hair Doctor (Ny kategori – Lush)

För ett par månader sedan var jag i Göteborg och köpte Hair Doctor på Lush. Jag hade hört massa bra grejer om denna, så bestämde att jag skulle prova den.

DSC_0010

Den totalt räddade mitt hår. Mitt hår var kaos, det var torrt, mjälligt och äckligt. En bara masserar in det i håret, jag tog lite i hårtopparna också. Sedan låter en den sitta i ett tag, i ca 20 minuter, innan en tvättar ur det med vanligt schampo et voilà. Jag använde den väl fyra gånger, skulle jag tippa på. Det är en färsk produkt, så den ska förvaras i kylskåpet och har relativt kort datum, tror den höll i en månad eller något. Är såå nöjd. Och det är ingen sådan produkt som en måste använda konstant för att håret ska bli bra, utan det räckte med en kur av den. Rekommenderar den starkt!

Har även en ny kategori (idag igen) som heter Lush. Tänkte döpa den till typ hårvård, men sedan kom jag på att alla mina produkter kommer från Lush, så eh ah….

Kommentera

