Min lördag

Stod upp typ kvart i sju då min tvättid började klockan sju. Tvättade fram till kl 12, då åkte jag till Uddevalla för att göra synundersökning. Min syn har inte försämrats, woho! Handlade på Willys och sedan åkte jag hem igen.

DSC_0442

Bakad potatis med timjansmör (färsk timjan, smör och salt) och sallad :’DDSC_0444

Nu sitter jag och ska plugga lite hade jag tänkt. Äter morötter och vitlöksdipp! Vitlökdippen gjorde jag på Oatlys crème fraîche, en riven vitlök och salt & vitpeppar.

Kommentera

