Onsdag

Idag hade jag ett muntligt seminarium, vilket var som en debatt. Det var lite läskigt, då det blev lite hetsigt på slutet haha. Jag gjorde mina inlägg som jag var tvungen att göra, sedan satt jag lugnt och kollade på, och hoppades på att folk inte skulle börja kasta böcker på varandra.

Anyway. Fick även reda på att jag fått stipendium från en fond från Tanum. Typ alla som är från Tanum och pluggar kan söka det stipendiet, så de gick inte på intelligens. Men jag är bra som fick det ändå. Firade det med att äta sushi, woho! Jag vaknade upp med halsont idag, men det försvann efter en kopp te.

DSC_0442

Efter sushin så tog jag en liten tupplur, som var så magiskt skön. När jag vaknade från den så var mitt halsont tillbaka, men jag gick på zumban ändå, då det var det sista passet på ett tag, då instruktören ska tillfälligt sluta. Första låten gick bra, men i mitten var jag helt slut (vilket jag inte brukar vara) och nu tror jag att jag har feber. Yay.

Lagade dock mat ändå, de blev min klassiska latmat – pasta med gräddig sås.

DSC_0445

Rödlök, paprika, iMat, basilika och salt, serveras med tagliatelle.

Nu ska jag duscha och sedan skriva uppsats och städa. Woho.

Kommentera

