Invisibobble

Köpte fler såna här igår! När jag var i Polen så köpte jag genomskinliga. Har tappat en redan… Jag tänkte ”åh, de är genomskinliga, då syns de inte så mycket när jag har dem i håret”. Nej, det stämmer ju, men jag ser dem ju inte så bra om jag tappar dem utomhus heller… De var gött mycket billigare i Polen, men jag hade rabattkupong på Kicks så jag överlevde ändå, yay me! Dessa hårsnoddar är jättebra. Det står på paketet att de är de lämnar inget märke på håret (ni vet, tofsfrilla), en får inte huvudvärk av dem, de sliter inte på håret och de sitter uppe bra. En slipper gå och ”dra ihop” hästsvansen hela tiden p.g.a. snodden åker ut hela tiden. Yay.

DSC_0444 DSC_0443

Kommentera

