Söndag

Idag kom min vänliga familj in till Trollis för att hämta mig. Vi åkte till Torp, där jag köpte en Muminreflex och en kalender :’D

DSC_0112

Såg två klasskamrater från gymnasiet, pratade dock bara med den ena. Han sa att han inte kände igen mig, tydligen hade jag förändrats. Vaddååå… Jag har inte alls piercat mig, köpt nya glasögon, klippt av massa hår och färgat det. Anyway.

Stötte även på mitt nyårsstrul. Han ba ”Hej Sara!! Hur är det med dig??” ba eeeh det är bra, tackar som frågar.

Kommentera

