Marvel

DSC_0082Denna tröja är så bäst. Love it to bits. Dock så är den nopprig as fuck, och dessutom är det ett hål i den. Meen den kostade typ 40 SEK på Primark, så hade inte så höga förhoppningar på den. Jag sitter i skrivande stund och skriver på en komplettering till en hemtentamen i Kriminologi, beroende och psykisk ohälsa. Det känns väl sådär bra att fem personer av typ 30 klarade tentamen utan att behöva komplettera den… Dessutom tycker ju jag att min hemtentamen var bra från första början, men läraren höll då inte med mig… Har tre saker att komplettera; den ena tar jag innan middagen, den andra efter och den tredje imorgon. Så, där, nu har jag planerat min eftermiddag.

Kommentera

