Mandelolja

Mandelolja:
Min kompis (och granne) (i alla fall i ett par veckor till) Annie nämnde att hon använder mandelolja som sminkborttagning, så jag ska prova det ett tag nu! Har haft olivolja som sminkborttagning, vilket jag gillade, men ska prova mandelolja nu. Jag gillar produkter som är naturliga, liksom. Utan massa knepiga kemikalier och skit. Ska köpa mikrofiberdukar (såna som en städar med) och tvätta ansiktet med, så slipper jag använda bomull hela tiden.

Första intryck: asnice. Sminket gick lätt att få bort och det känns fräscht nu efteråt. Givetvis fick jag lite olja i ögat meeen jag är inte förvånad.

DSC_0105

Kommentera

