Friday, Friday

Idag stod jag upp vid åtta och strax innan nio begav jag mig ut till Willys. Willys ligger drygt 2km ifrån mig, medan Ica ligger endast 400 m bort. Men jag tänkte att det skulle vara ”kul” att ta en promenad på morgonen. Dock så hade det snöat under natten, och så var det is under snön, så jag halkade mitt på ett övergångsställe och gick nästan ner i spagat. En bil stannade och kollade på mig, jag gjorde tummen upp och började asgarva och bilen körde iväg. Nu har jag en bula på mitt knä. Detta är såå typiskt mig, orkar inte att jag ska hålla på och ramla hela tiden. Anyway. Anledningen till att jag gick till Willys och inte till Ica är för att det finns mikrofiberdukar där…

DSC_0066

DSC_0062Köpte även avokado och åt till brunch när jag kom hem igen.  Har äntligen fått tummen ur och bestämt foundationprover från Tikei nu. Har hört att den ska vara mycket bra, så är den inte testad på djur heller, wiie. Jag beställde tio småprover samt en borste för 149:-, eftersom jag inte har någon aning om vilken färg som jag borde ha.

Kommentera

