Kevin Murphy

Efter att ha haft Lushs produkter ett tag nu har jag gått över till Kevin Murphy. Frisersalongen där jag brukar klippa mig använder Kevin Murphy, och mitt hår har varit asnice när jag har klippt mig där, dock så har jag alltid trott att Kevin Murphy varit ett dåligt märke (d.v.s. att de testar på djur samt har massa dåliga ämnen i deras schampon, typ som sulfater osv) men de är cruelty free! Och jag kunde inte hitta några animaliska produkter i deras schampon, men jag kan ha missat något.

DSC_0109

När jag köpte schampot och balsamet så fick jag även med en handkräm som är hur nice som helst. Den innehåller linalool (inte från djur), men jag blandar  alltid ihop det med lanolin (från djur) så var lite grinig först men sedan insåg jag att jag hade fel haha.DSC_0111

Igår köpte jag denna hair mask också! Har inte haft den själv tidigare, men frisersalongen har haft den i mitt hår och håret blir hur nice som helst av den, wiie.DSC_0071

Kommentera

