Utvärdering: Full of Grace & Squeaky Green

Det som är bra med Lush är att de inte testar på djur och att många av deras produkter är veganska. Har provat en del produkter nu, vissa älskar jag och vissa kommer jag inte köpa igen. Tryck på produkternas namn för att komma till deras sida på Lushs svenska hemsida.

DSC_0109IMG_0943Full of Grace:
Detta ansiktsserum är underbart. Jag har torr och fet hud, och smörjer in denna på kvällen innan jag går och lägger mig och på morgonen är min hud återfuktad och bra, utan att vara mer fet än vanligt liksom. En blir ju glansig osv i ansiktet när en tar på sig den, så har den inte när jag ska iväg, men ibland är det gött att dra på sig den när en bara går hemma.

Squeaky Green:
Detta är en schampokaka, och det är bättre än I Love Juicy, dock gör den mitt hår lika dåligt. Kommer inte köpa igen.

Kommentera

