Indoor Walking

Var på ett Indoor Walking-pass nyss, det var mycket nice. Ett sådant pass är antingen 30 eller 45 min långt, och det är lagom för mig. Ibland så säger folk ba ”höhö, var ditt pass bara 30 min? När jag tränar så tränar jag minst i 2 h!” ah det är väl bra för dig men jag tränar för att röra på mig, och då räcker det liksom med 30-60 min. Dessutom hade jag inte klarat hålla sådan puls som jag gör på ett 30-min IW-pass i 120 minuter. Brände 200 kcal på 30 min, mycket bra. Fick även beröm av instruktören. Mitt under passet skrek hon ba ”Det är braa Sara!” (våra namn står på biljetterna som vi ger till instruktören innan passet) och efteråt sa hon ”grymt jobbat idag!” Då blev jag glad :3

Jag har för övrigt nya träningskläder!! 😀

DSC_0065 DSC_0063

Kommentera

