Tikei

Fick mina prover från Tikei igår! Första intryck: asnice. Foundationen är täckande men ändå väldigt lätt. Me gusta. Ska beställa den riktiga foundationen idag, dvs inte bara prover. Dock låg jag precis mellan två färger, som vanligt. Låg precis mellan C1 och C2, kommer välja den lite mörkare C2, då den var närmare min hudton än den lite ljusare C1. I-landsproblem…

DSC_0061

2 reaktioner på ”Tikei

  1. Jag av någon anledning väljer alltid den lite ljusare, kanske är jag fortfarande fast i mina tonårs ”emo”-svängar, då var det svart hår och vitt puder som gällde. Du måste göra en reccension sen! Väntar med spänning :*

    1. Jag har däremot alltid fått höra att en ska välja den mörkare om en ligger mellan två färger. 🙂 men det är ju olika vad en tycker själv! Recension kommer sen när jag använd det i nån vecka :*

Kommentera

