Arganolja

Jag började äta (provade) äta lita ägg och mjölkprodukter, i och med att jag ska flytta hem och ska till London & Stockholm under våren, och kanske inte kommer få veganmat hela tiden. Har inte ätit några direkt större mängder, men om en inte har ätit det på tre månader så reagerar kroppen på det. Jag har fått ont i magen, blivit allmänt risig i magen samt fått dålig hy. Jag har fått ganska många (för att vara mig i alla fall) finnar runt hakan, och det indikerar på att magen är i obalans. Så jag kommer gå tillbaka till vegankost igen, woho.

Såhär ser min hy ut just nu:DSC_0065 DSC_0074

Jag har använt arganolja i ett par dagar, varje kväll och ibland på morgonen, och har redan märkt stor skillnad, woho! Efter jag tvättat bort mitt smink så tar jag ett par droppar arganolja och masserar in det i ansiktet, där jag har finnar.

DSC_0106

Kommentera

