5 saker

Tog denna lista från sisterdisco som i sin tur hade tagit den från Flora:

♦ 5 saker jag brukar säga:
– Kinky.
– Noooo.
– Jag är trött.
– Oh no.
– I KNOW

tumblr_nbszqn0Cb61tis7alo1_250 tumblr_nbszqn0Cb61tis7alo2_250

♦ 5 saker jag brukar tänka:
– Hur ska jag få Harry Styles att gifta sig med mig?
– Jag vill ha chips.
– Jag borde inte äta chips.
– Jag ska fan äta chips alltså.
– Jag vill hånglaaa.

tumblr_ndyfj4Txo41r8ux4io1_250 tumblr_ndyfj4Txo41r8ux4io2_250

♦ 5 saker jag brukar drömma om på nätterna:
– Harry Styles.
– Sex.
– Sex med Harry Styles.
– Att jag råkar äta kött/någon lurar i mig detta och jag börjar kaskadspy typ.
– Om gamla ex. 

♦ 5 saker väldigt få personer vet om mig:
– Jag vill lära mig skejta men har ca sämst balans så NEVER GONNA HAPPEN
– Att jag mår illa, får kväljningar och spyr väldigt lätt
– Jag älskar ABBA
– Jag gillar när någon är gullig osv mot mig, men spyr inombords vid tanken av romantik.
– När jag var liten trodde jag att Mumindalen (och Mumintrollen och alla som bor där) fanns på riktigt och jag trodde att jag kunde åka dit genom att hoppa in i TV:n.

300x225(ByMinScale_TopLeft_Transparent_True)

♦ 5 saker jag älskar att göra:
– Sova.
– Hångla.
– Kramas.
– Läsa böcker.
– Prata om mens.

ZfvXW

♦ 5 saker som jag vill ska hända innan året tar slut:
– Bli vegan igen.
– Bli straight edge.
– Vill få en spiral uppkörd i min livmoder.
– Börja plugga Vård och Omsorg på Komvux i Tanum.
– Ha börjat styrketräna.

IMG_2374

♦ 5 saker jag beställer utomlands:
– Laktoovo-vegetarisk/vegansk mat.
– Te.
– Öl.
– Någon form av glass.
– Godis. Saris gillar godis.

 ♦ 5 saker jag saknar i min garderob:
– En röd långklänning.
– Fler svarta jeans.
– Fler svarta t-shirts.
– Kepsar.
– Svarta Converse. 

♦ 5 saker som doftar underbart:
Petrichor 
– Nyklippt gräs.
– Our Moment. (1D-parfym)
– You and I. (1D-parfym)
– Lush-butiker. Fast bara i en liten stund, sedan blir det för stark doft för mig ehe.

7u

 ♦ 5 saker jag vill bli bättre på:
– Vara utomhus.
– Göra saker. Istället för att hänga på tumblr hela dagarna.
– Läsa mer. En kan aldrig läsa för lite.
– Sova mer.
– Springa i skogen! Det är asnice.

♦ 5 saker jag skrattar åt:
– Mig själv. Let’s face it, jag är jätterolig.
– Knasiga & gulliga djur.
– Snubbar som försöker ragga men misslyckas något så brutalt.
– Folks miner när jag börjar snacka om mens helt random.
– Certain GIFs. Som denna:tumblr_neretfMnzH1sf6wzno1_500 

 

♦ 5 saker som gör mig till mig:
 –Att jag är känslosam. Har nära till skratt och tårar osv.
– Min lite egna (men bedårande) humor.
– Att jag blir väldigt besatt av saker väldigt fort. (MVH Fangirl)
– Att jag inte skäms över att vara lite ”tokig” och bedårande.
– Mitt temperament. Tenderar att bli aningens jobbig ibland.

hades 

Kommentera

