Anastasia Brow Wiz

Jag köpte denna ögonbrynspenna på Kicks häromdagen; Anastasia Beverly Hills – Brow Wiz. På Kicks kostade den 219 kr, på Lyko kostar den 195kr, så det blir till att beställa därifrån nästa gång. Köpte den på Kicks för att jag behövde få hjälp med att välja färg (har medium brown). Mina ögonbryn är buskiga och mörka redan, dock är de lite glesa längst fram, så behöver något att fylla i dem med. Jag har tidigare provat en ögonbrynspenna från Kicks egna märke, ögonbrynspuder (typ) från  Bare Minerals samt Tribrow shadow från Make Up Store, och Brow Wiz är by far den bästa jag har provat.

DSC_0064

Sedan är den cruelty free också och har den lilla loggan med kaninen på *-*

DSC_0065

Kommentera

