Bath time

Jag är nyss urstigen från ett mysigt bad. Är så skönt att bo i en bostad med badkar ❤

DSC_0063 2

Hade denna badbomb från Lush, Space Girl ❤ Måste ha fler, då detta var min sista badbomb från Lush…

DSC_0065DSC_0066Kollade även på senaste avsnittet av Grantchester, missade det igår pga jag var upptagen med att dricka alkohol. Grantchester är en asbra serier som alla borde se, (Saris bestämmer) och den utspelar sig till viss del i Cambridge, där jag har varit. En kan se ibland att de sitter på puben The Eagle, där jag varit, samt att en kan se dem gå förbi King’s College, där jag också har gått förbi!

Anyway. Tvättade håret, hade hårinpackning och rakade benen.  Har skaffat en proper rakhyvel, en Venus Divine (har tidigare haft billiga rakhylvar från Ica, eller engångsrakhyvlar) och mina ben är såå lena och det gick såå bra att raka dem ❤

Kommentera

