Söndag

Igår hamnade jag först på förfest med två kollegor och sedan på en krog i Grebbestad. Har aldrig  varit på krogen förut, men det var trevligt. Rätt dött dock, men det är förståeligt eftersom det är februari haha.

DSC_0070Dessa två glas följde med mig hem. Blir som sagt kleptoman när jag dricker alkohol… Och då var jag inte ens så full igår :/

Idag ska jag upp till Tanum Shoppingcentrum och köpa present åt syrran å moders vägnar (det är skidor på TV:n, så då vill moder helst inte lämna huset) sedan fortsätta greja på rummet. Det är fortfarande kaos haha. Har inte prioriterat det nu de två sista dagarna i och med att jag har jobbat.

DSC_0063

Helt klädd i kläder från Monki idag ehe. Förutom underkläderna, men det räknas inte.

DSC_0075

Kommentera

