Birthday brunch & gulliga grattishälsningar

Åt frukost/brunch/whatever typ kl halv elva-elva idag, lagom tid. Blev väckt vid sju imorse med ”skönsång” från min familj. Fick lite presenter och sedan somnade jag och hunden om haha. Nu ska jag sminka mig, laga lunch och sedan jobba 15-22:15! Har väl spenderat mina födelsedagar på roligare sätt, men ska ändå inte fira mig idag så. Vi ska ha kalas för mig och syrran till helgen 🙂

DSC_0062 2

Här är ett axplock av alla gulliga grattishälsningar jag fått idag;  FullSizeRender-1 Min BFF Elin var först; fick detta 00:03 😀
FullSizeRender-2Strax efter Elins sms fick jag detta från Albin, detta kom 00:04 haha 😀
FullSizeRenderDetta skrev min manliga kollega (och en utav mina närmsta killkompisar) till mig haha :’D

Kommentera

