Fredag

Igår kom jag hem till ganska jättemycket post haha. DSC_0004Pelle ville självklart vara med och kolla på :3

Idag jobbar jag mitt sista av tre tiotimmarspass. Ikväll kommer jag ha jobbat 30 timmar på tre dagar. Yay. Imorgon börjar jag inte förrän kl 16, så ikväll ska jag äta ostbågar och se på Dexter halva natten. Har bara ett avsnitt av första säsongen kvar nu, dock har jag andra säsongen som ligger här och väntar på mig ❤

Nu ska jag strax gå in till syrran som fyller hela 19 år idag 😀 jag känner mig gammal…

Kommentera

