Kaoshår och Gröna Klippet

Jag har en del utväxt nu. Det syns inte överdrivet mycket, men en del i alla fall. Jag är kluven till om jag ska färga utväxten eller ej. Om jag ska färga det så ska jag färga det hos en salong i Trollhättan vid namn Gröna Klippet, som färgar med henna och örter osv. Så där hade jag kunnat färga utväxten. Men jag vet inte. Jag måste klippa mig innan London också (klippte mig i december och åker till London i april)  men det gör jag på salongen jag klippt mig hos i snart ett år, Diva Beauty i Uddevalla. Jag vill färga håret med vanlig hårfärg och få en mer röd nyans, typ något i stil med Ariel. Men sedan vill jag även spara ut mitt hår. Och det är top priority just nu.

DSC_0096Såhär såg min utväxt ut för ett tag sedan, den är ännu värre nu. Måste göra något med mitt hååår.

Kommentera

