Tikeiconcealer

Beställde Tikeismink till mig och moder häromveckan, fick det redan dagen efter jag beställde det! Beställde deras gula concealer till dig samt foundation och en likadan concealer till mor. Är inte helt van vid att använda lös concealer ännu, men jag vänjer mig väl snart! Är numera helt van med att lägga lös foundation så ah. Är dock sugen på att skaffa en grön concealer från Tikei också, då den ska täcka mer finnar. Men det får bli senare, har fortfarande kvar lite ur det concealerprovet jag beställde. Ska i alla fall beställa en sådan innan London. Jag har tänkt jättelänge nu ba ”det  är lååångt kvar till London, jag kan chilla” men idag är det bara 33 dagar kvar. Har lite lätt panik. Nästan.

DSC_0009

Kommentera

