Lördag

Idag är jag ledig. Klart som fan att jag skulle vakna kl 7, helt pigg då. Jag, syster och hund tog en liten promenad i det fina vädret. Det var lite kyligt, men jag frös inte, även fast jag hade vårjackan. Vi har nyss ätit frukost och nu ska jag fixa mig.

DSC_0002 3Idag ska jag först till Sportshopen, sedan en snabbis till Veronica och efter det ska vi till Torp. Ska kolla om Urban Decay finns på Kicks på Torp, köpa chailatte på Espresso House, spana in Maria Nilas schampon på Bellbox samt köpa saker inför påskpynt 😀

Kommentera

