Måndag

Idag stod jag upp vid sju och vid åtta var jag och syrran nere på gymmet! Jag tränade först en km på en Skitrainer, sedan tränade jag ben och sedan en till km på Skitrainern. Det kändes i benen haha. Sedan drog jag och syrran hem för att äta frukost, och nu sitter jag nyduschad och nyinsmord och ska hjälpa syrran med hennes gymnasiearbete en stund. Jobbar 15-22:15 idag. Är inte direkt taggad, men jag slipper ha stängningsansvaret vilket är nice. Kan alltså bara sitta i kassan och chilla. Yay me.

Bild 2015-03-16 kl. 10.28

Jag lever nästan i min onesie som jag köpte i Cambridge i september 2012. Kanske borde införskaffa en ny nu i London. Kanske.

Kommentera

