Ikea + filmer

Igår när jag skulle åka hem från Trollhättan sprang jag in på Hemmakväll för att köpa tredje säsongen av Dexter, såg klart på andra säsongen igår kväll. Drog även in på Citygross innan jag gick till Ikea, och köpte två filmer där. Såg Pulp Fiction igår kväll/natt och den var väldigt bra. Har inte sett den förut, och Quentin Tarantino är inte min favorit (även om han är bra)  så hade inte så höga förhoppningar, men den var asnice. 😀DSC_0005

Sedan stack jag till Ikea och köpte detta! Ska så fröer nu snart nämligen.DSC_0004DSC_0006

Köpte även dessa för att organisera mina CD-skivor. Har dem för tillfället i ett överfyllt skivställ, men nu ska det organiseras och sättas i bokstavsordning osv. 😀

Kommentera

