Dagens shopping

Shoppade aningens mer än förväntat idag, men det var ändå nödvändiga saker. Typ.

På Åhléns köpte jag en muminmugg, en ögonbrynspensel och maskara. DSC_0033 DSC_0036

På Monki köpte jag en kofta för 100 kr!

DSC_0001

På Topshop köpte jag en klänning för samma summa!

DSC_0006

På Twilift köpte jag en Triumph-bh som det var 25% rabatt på ❤ så köpte strumpbyxor för att kompensera ehe.

DSC_0003

Sedan köpte jag en necessär och en eyeliner-pensel på Kicks. Min förra pensel tappar hår och min förra necessär gick sönder 😦

Nu ska jag och hunden sova. Godnatt.

Kommentera

