Desert Essence

Detta schampo och balsam brukar jag använda om jag ska iväg/är hos gymmet/inte orkar dra med mig Kevin Murphy. Beställde dessa från iHerb (finns även på iForma, Kissed by Eco och Bodystore) för typ ett år sedan. Hade en annan sort från samma ämne, det var kokosdoft och var för torrt hår. Den fungerade, men håret blev snabbt fett, så tycker denna med hallon är bättre. Denna påstås göra håret mer glansigt och mer rakt, och jag tycker faktiskt att det blir det. Schampon/Balsam som påstås göra håret rakare fungerar sällan på mitt hår. Anyway. Dessa är veganska, cruelty free och även glutenfria, vad nu det innebär när det kommer till schampon. Rekommenderar dessa starkt!DSC_0007 2

Kommentera

