Söndag

Random update:

Käkade thaimat här i Tanumshede häromdagen. Det var asgött. Jävligt starkt, men mycket gott. Ska göra en egen version av detta nån dag. Tänker mig wokgrönsaker, kokosmjölk, röd currypaste och sambal olek typ. Det lät väl gött?

DSC_0003

Kom hem från Trollhättan vid typ sex. Har fått massa finnar de senaste dagarna och varit lite grinig över varför. Nu såg jag att jag hade fått mens. Har haft lite svullna tuttar men ingen PMS i övrigt. Känns knasigt. Kul att ha mens i London. Men antar att det bara blir lite stänkblödningar som jag hade för fem veckor sedan. Alltid något. Tack spiralen. Pratade med Albin om detta senast igår om hur gött det var att inte ha haft mens på fem veckor??  Oh the irony.

Nu sitter jag och hetsar över morgondagen. Vi åker ju till London på tisdag och nu har jag lite lätt panik över att det är snart. Är dock taggad på att åka, för London är bäst ❤

Kommentera

