London

Vamos a la London! Vi ska bo på ett litet hotell vid Hyde Park! Vi har massa saker planerat som vi ska göra och jag är så jävla taggad ❤ Vi ska bland annat till Harry Potter-studion, besöka Natural History Museum, gå runt och se på sevärdheter och bara ha det awesome :’D

Detta kommer för övrigt vara jag och Ida i London. För vi är normala, seriösa och alltid diskreta. Eller inte.500x225(ByMinScale_TopLeft_Transparent_True)

Här är jag vid Trafalgar Square förrförra gången jag var i London, d.v.s. i september 2012. Det känns inte så längesedan men å andra sidan så ser jag jätteliten ut. Hade fortfarande räls här liksom!525513_3302705026856_230696069_n

Kommentera

