Getting rid of my henna

Jag vill bli av med min henna som jag har i håret. Ja, alla säger att henna är ett skonsamt sätt att färga håret men det är haggigt as fuck att bli av med.

Har köpt denna nu. Det står att den inte ska användas på hennafärgat hår men har läst på flera andra ställen att den ska bleka hennafärgen.DSC_0005 3

Sedan ska jag även göra oljebehandling. Gör detta först, innan jag provar med ColourB4. DSC_0006 2

Finns massa ”tips” som en kan googla sig fram när det gäller att bli av med henne. Dock står det även att det inte är säkert att tipsen fungerar ens. De råder till att en ska bara låta det växa ut. Dock är min utväxt helt horribel nu… Blå.

Kommentera

