Saker att göra efter London:

Jag har sett framemot Londonresan så jävla länge nu, att jag har änna glömt bort att jag har massa roliga saker att göra efter London??

Jag ska t.ex. till Stockholm för att gå på 5 Seconds of Summer och besöka en kompis i början av maj! Blir borta 12-14 maj, och konserten är 13e maj, på Globen.

Sedan ska även jag, mor och syster åka till Malaga i maj, vi blir borta 25-28 maj. Vi har två heldagar där, en eftermiddag och en förmiddag så det är gött. Segt att flyga så länge för sån kort vistelse, men ändå gött att vara i solen.

Jag har även ”småsaker” att se framemot. Jag ska få lön, äta sushi med Albin, beställa saker från iHerb (finns ett värmeskydd från Desert Essence som jag är sugen på), jobb och massa annat. Så det ska bli kul. Hoppas jag.

11150239_10202743972040808_3933080043487440311_n

Det syns skillnad på mitt hår faktiskt! Det växer. Blir stå stolt över mig själv som lyckas ha ett hår som växer. Self-five!

Kommentera

