Tisdag

Ska strax dra till jobbet. Jobbar 18-21 idag, värt. Den ordinarie personalen ska ha möte, så då får jag jobba! Sov med kokosolja i håret inatt, i hopp om att dra ut lite henna. Jag märkte ingen skillnad, förutom att mitt hår blev lent. Fast det var det visserligen redan innan kokosoljan, men aja. Känner även att huden i min panna blev lite fet av oljan, men men. Har läst vissa som ser skillnad på håret direkt om en använder oljeinpackning?? Fast om jag gör det igen så kommer jag antagligen skaffa någon annan olja, typ olivolja eller något då den är lite billigare än kokosoljan.

Jobbar bara idag och sedan på söndag, 12-19. Känns gött. På torsdag ska jag på nya Avengersfilmen på bio och på fredag-lördag ska jag till Albin i Trollhättan. Vi ska bland annat äta sushi! Och så har han lovat mig att jag ska få göra lasagne till honom nån gång, får se när det blir. Tänkte laga denna lasagne som ser så fruktansvärt god ut ❤

Kommentera

