22/4

Fick lämnat in glasögonen och hade garanti på dem, woho! Dock måste jag ha linser/mina gamla glasögon i 7-10 dagar nu, men aja. Jag överlever 🙂 Fick även klippt mig också! Brukar ogilla att klippa mig, (pga seperationsångest från mitt hår och social fobi osv) men klippte mig av min  bästis syster, så då gick det jättebra 😀 Mitt hår var tydligen snett på flera ställen, men hon fick rättat till det nu.

Det syns inte överdrivet mycket, men det slitna är borta och det är jämnt nu! 😀IMG_4729

Dagens brunch:

DSC_0907

Dagens outfit kostade 13 pund på Primark!IMG_4724

Kommentera

