Onsdag

Idag har jag massa tråkiga saker att göra. Mycket kul. Not.

Jag ska först upp till optikern för att prata med dem om mina glasögon. Det är en repa på mina glasögon, precis vid synfältet som jag stör mig på. Det står på deras hemsida att en har garanti i ett år, dock vet jag inte vart min ”infolapp” om garantin är. Finns en risk att den försvann i flytten. Men får se. 

Sedan ska jag ringa Komvux här i Tanum. De har inte svarat på mina mail, så måste ringa, Ugh.

Sedan ska jag kanske ringa Folktandvården här och bara säga att jag bor här igen. Sedan måste jag ringa en vårdcentral också, dock trivs jag inte med någon av de två vårdcentralerna som finns här i Tanumshede, så får se hur jag gör.

  

Kommentera

